Tunnustelen omia luitani ja huomaan että ne tuntuvat erottuvan paremmin mitä aikoihin. Otin meinaa tuossa touko-kesäkuussa muutaman kilon takaisin mutta nyt olen saanut ne taas pois. Jojottelua, tai en oikein tiedä. Sormeni ja jalkani olivat tuolloin todella turvoksissa että en tiedä oliko se vain nestettä? Nyt ne ovat palautuneet normaaleiksi. Tästä seuraava etappi on 5kg päässä. Tässä oli väli jolloin pistelin insuliinia mutta nyt se on jäänyt taas pois. Ystävänikin ihmetteli tuossa muutama päivä sitten kun yritin pistää insuliinia eikä se onnistunut. Itkin sängylläni ja yritin. Tuntuu että piikki ei vain uppoa reiteeni vaikka yritän. Sitten käteni alkaa täristä ja hommasta ei tule mitään. Joskus kun onnistun, sattuu aivan liikaa. Tunnen kun neula rikkoo verisuonen ja insuliini kirvelee ihon alla. 

 

Olin unohtanut kuinka tämä auttaa. Taas on monta päivää putkeen ollut huono olo eikä edes tee mieli syödä.  Jano on kokoajan ja juon paljon vettä. Asia mistä en pidä on, että pyörryttäminen on tullut takaisin. Ja suonenvedot,jne.. 

 

Kävin lääkärissä hakemassa sairauslomaa pari viikkoa sitten. Mulla oli pitkittynyt yskä ja kuumetta. Lääkäri määräs ottamaan kaksi 600mg buranaa päivässä koska ''olet niin pieni''. Mulle tulee paha mieli koska lääkäri oli itse hoikka ja olin kateellinen siitä. Tunsin itseni kamalan suureksi jättiläiseksi ja luulen vieläkin että lääkäri vain v*ttuili mulle. 

 

Olen taas normaalisti 8h päivässä töissä ja se vie voimat aivan täysin. Kotona loput energiat menevät koiraan ja siivoamiseen. Töissä on raskasta olla. Perjantaikin meni siihen kun keskityin mataliin sokereihini ja ''tähtien'' katseluun. Juhannus oli vapaa mutta en jaksanut lähteä minnekkään, luokseni tuli kavereitani ja valvottiin aamuyöhön. Mun ei tee mieli edes juoda, koko juhannuksen saldo oli yksi siideri. Sokerittomista energiajuomistakaan ei ole mitään hyötyä ja vaikutus nollassa. 

 

Katsotaan mihin tämä menee, nyt tuntuu että mieli on kahlitumpi kuin pitkään aikaan.