En tiedä oikein mitä kirjoittaisin. Katselen Lady Gagan musiikkivideoita ja kello tulee 3 yöllä. Ihailen ja kadehdin hänen kroppaansa. Itse elän pahinta kriisiäni kroppani kanssa. Olen lihonut pari kiloa ja näen sen silmissäni ja minua hävettää. Tuntuu etten kehtaa nähdä läheisiäni sillä hekin varmasti näkisivät sen. Kesä on näillä näppäimillä ja haluan nuo tulleet kilot pois tavalla tai toisella. Hirveä ahdistus... Ei pysty keskittymään mihinkään kun kokoajan mietin ruokaa ja samalla kilojani. Onneksi kaupat ovat huomenna kiinni joten en pääse vahingossakaan kauppaan. Missä mun itsekuri? Näin ei voi jatkua.Huomenna on pakko tehdä kunnon kuluttava lenkki ja jumppa. 

 

Mä haluaisin kirjottaa jostain muustakin kuin tästä kilokriisistä mutta kun päässä ei pyöri kuin tämä. Ja kun kirjoitan siitä niin sekin ahdistaa ja saa tämän vielä enemmän vielä pinnalle.Tästä syystä en ole tännekkään kirjoitellut vähään aikaan. Yritän saada unta mutta se ei onnistu. Päässä pyörii ajatuksia aivan liikaa. Mulla ei oo ennen ollut tämmösiä vaikeuksia sillä yleensä saan unen päästä kiinni liiankin helposti mutta nyt jokin on muuttunut, en tiedä mikä. En itse edes tiedosta minkä takia en saa unta. 

 

Taidan yrittää alkaa rauhoittua ja ottaa mallia vieressäni kuorsaavasta koirastani :) Rakkautta on nukkua koiruuteni vieressä ja nauttia siitä hetkestä <3