Sain uuden diapam-reseptin. Tää lääkäri oli tosi tarkkana ja kyseli paljon kaikkea ennenkun kirjotti mulle ne. Edellinen vaan kirjotti kun pyysin. Mua vaan ärsyttää kun mulla menee oikeesti muisti niin noista pameista. Kaverit huomauttavat että joo sä soitit mulle eilen ja kerroit ton jne. Mä en muista ees puhuneeni kyseiselle ihmiselle. Tätä on toistunut moneen kertaan. Mutta nyt oon ollu muutaman päivän ilman niitä kun on täytynyt tehdä niin paljon kaikkea ja pamit saa mut nukkumaan vaikka vuorokauden ympäri ja monta putkeen. 

 

Mutta joo huomaa kuinka lopussa mä oikeesti oon. To tein pitemmän pvän duunissa ja kävin siellä lääkärissä ja matkahuollossa hakemassa promokamoja ja valmistauduin promokeikkaan himassa (latailin laitteita jne opiskelua). Söin persikoita ja kaikki tuli ylös. (y) Olin niin jäässä kun menin nukkumaan ja niin poikki. 

 

Pe olin aamupvän duunissa ja sieltä lähin promokeikalle erääseen prismaan. Olin 12h tällä työkombolla. Mulla oli hirvee väsy, en ollu juonu tai syöny koko pvänä ja stressi miten saan promokamat takasin himaan ja kaikkea muuta mahdollista. Mulle ei oo koskaa ennen käyny tollee mutta promokeikan jälkeen mä vaan tiputin pahvilaatikot prisman parkkiksella maahan ja aloin itkemään. Olin niin väsynyt.  Illalla heti tän kaiken jälkeen lähdin moikkaamaan keskustaan ystävääni briteistä ja hyvää ystävääni Turusta. Olin kahden aikaa yöllä kotona ja seuraavana päivänä olisi ollut eräs toinen keikka ideaparkissa. Mulle nousi varmaan kuumetta kun aamulla oli niin huono olo että peruin keikan. Tein raportin promofirmalle ja myöskin itse asiakkaalle. Tässäkin on suuri homma. Sit koitin mennä apteekkiin hakee mun insuliineja kun ne oli loppu. Apteekkari sanoi että mun e-resepti on vanhentunu  _lokakuussa_ ?! No, edelleen ilman insuliineja. Sain vasta tänään soitettua tk:hon että uusii mun reseptin. En oo vieläkää kerenny hakemaan. Oikeestaan mulla ei oo tullut tiliäkään tässä kuussa niin ei olis rahaakaan. Kelan pitäs maksaa mun sairaslomat mutta työpaikka ei ollut toimittanut sinne jotain lappua niin tuli hylätty päätös kelalta. (Kiva kun oon olu kuukauden ilman tuloja ja nyt käsittelyaika lähtee alusta 3-5vko). Oon soitellu kelat läpi ja taas saanut itkukohtauksen töissä kun vaikka mitä teen niin asiat ei suju. Tämäkin täysin työpaikan moka ja mä kärsin. Ei auttas sairastaa. Ja kaiken lisäksi tossa on kahden viikon karenssi. Oon sen jo kerran tänä vuonna käyny läpi samasta vaivasta ja se tulee nyt uudestaan. Mikä järki? Oon niin hukassa näiden lomakkeiden ja byrokraattisten asioiden kanssa että menin työpaikallakin vaan ulos itkemään yli tunniksi. Loppupvänä en pystynyt keskittymään mihinkään. Kiva viettää vappuakin kun muut ovat terasseilla jne. ja mä en pääse minnekkään :( Plus että olis kiva saada ne insuliinit ja pamit ja elääkkin jollain. PM viekkaritki iskee. Ja tupakka. Pitää vaan kestää. 

 

Mutta joo ihan uutena juttuna on tää että en pysty kontrolloimaa mun tunteita julkisilla paikoilla. Viikon sisään jo 2 kertaa romahtanut. Kadottanut kaikki narut käsistä. 

 

Mutta yks tosi lupaava asia tulossa. Kuukauden sisään tulossa todennäköisesti TODELLA suuri muutos. Liittyen mun uraan ja unelmiin. Lähtö ois Suomesta ens kuun 25. mennessä erääseen lämpimään maahan. Siitä sitten enemmän torstaina kun asia varmistuu. Tästä syystä jaksan kaikkea ja pamejakaan en oo ottanu. Torstaina siis joko isot juhlat tai pamikuuri.......